αρχική | αρχείο παραστάσεων | la chunga
Από 11 Φεβρουαρίου 2010 στην Κεντρική Σκηνή του Θεάτρου Επί Κολωνώ
Το «La Chunga», γραμμένο το 1985, είναι το τέταρτο από τα οχτώ θεατρικά έργα του περουβιανού συγγραφέα Μάριο Βάργκας Λιόσα. Πρόκειται για ένα κοινωνικό έργο με ρεαλιστική απόδοση χαρακτήρων που κινείται στα πλαίσια του μαγικού ρεαλισμού. Οι ήρωές του, καθώς και κάποια στοιχεία της ιστορίας τους, προϋπάρχουν σε κάποια από τα γνωστά μυθιστορήματά του («Το Πράσινο Σπίτι», «Ο Λιτούμα στις Άνδεις», «Το Παλιοκόριτσο» κ.ά.). Το έργο «La Chunga» ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Ερμηνεύουν: Καρυοφιλλιά Καραμπέτη, Δημήτρης Λάλος, Στάθης Σταμουλακάτος, Δημήτρης Καπετανάκος, Γιάννης Λεάκος, Ηλιάνα Μαυρομάτη, Ισίδωρος Πάτερος
Φεβρουάριος, 2025
Κεντρική Σκηνή
πρεμιέρα: 11 Φεβρουαρίου 2010
ημέρες & ώρες παραστάσεων:
Τετάρτη έως Σάββατο 21:15, Σάββατο λαϊκή απογευματινή 18:15, Κυριακή 19:00
διάρκεια: 90 λεπτά
τιμές εισιτηρίων:
22,00 € κανονικό
18,00 € λαϊκή απογευματινή Σαββάτου
18,00 € μειωμένο-φοιτητικό
15,00 € μειωμένο-φοιτητικό κάθε Τετάρτη, Πέμπτη & λαϊκή απογευματινή Σαββάτου
λίγα λόγια για την υπόθεση του έργου
Το έργο διαδραματίζεται σε ένα περιθωριακό καφενείο μιας παραγκούπολης της Πιούρα το 1945. Ήρωες η ιδιοκτήτρια, η Τσούνγκα, μια προσωπικότητα αινιγματική, καθώς και τέσσερις θαμώνες που πίνουν και παίζουν ζάρια. Ο ένας τους, ο Χοσεφίνο, φέρνει μαζί του ένα ελκυστικό κορίτσι, τη Μέτσε, που γίνεται το αντικείμενο του πόθου όλων, και μόλις τα ζάρια τον φέρουν σε δύσκολη θέση, δεν θα διστάσει, εκπλήσσοντας την παρέα του, να τη «δανείσει» στην Τσούνγκα έναντι ενός ποσού που θα του επιτρέψει να συνεχίσει τον τζόγο. Η Τσούνγκα θα την πάρει μαζί της και η κοπέλα θα εξαφανιστεί. Στη δεύτερη πράξη οι άντρες, έναν χρόνο μετά, θυμούνται το γεγονός και προσπαθούν ο καθένας να δώσει τη δική του εκδοχή, κινούμενη μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας, για την τύχη της Μέτσε και το ρόλο της Τσούνγκα.
σκηνοθετικό σημείωμα
Η γη του Περού διακρίνεται για τις εντυπωσιακές αντιθέσεις της. Η ζούγκλα καλύπτει την ενδοχώρα που εκτείνεται ανατολικά της κορδιλιέρας των Άνδεων, μόνιμοι παγετώνες καλύπτουν τους ορεινούς όγκους της, ενώ έρημος απλώνεται σε όλη την έκταση από την κορδιλιέρα μέχρι την ΒΔ ακτή. Η ύπαρξη των γεωφυσικών αυτών αντιθετικών στοιχείων, που έχει επιδράσει στην ιστορία της χώρας και στις λαϊκές παραδόσεις της, έχει αναμφισβήτητα οξύνει την ικανότητα του Μάριο Βάργκας Λιόσα να συνθέτει πολλά διαφορετικά επίπεδα και μορφές πραγματικότητας, τόσο μέσα από αυτό που ονομάζουμε «πραγματικό κόσμο» όσο και από τον κόσμο του ονείρου και της φαντασίας.
Στο έργο του «La Chunga» βλέπει κανείς την εναγώνια προσπάθεια των ανθρώπων μιας μικρής πόλης στην άκρη της ερήμου, της Πιούρα, να επιβιώσουν. Στην πόλη αυτή συναντούμε σε ένα συνοικιακό μπαρ μια παρέα περιθωριακών αντρών οι οποίοι κάτω από το παγερό και φαινομενικά απαθές βλέμμα της Τσούνγκα, της ιδιοκτήτριας, ζωντανεύουν τις μάταιες φαντασιώσεις τους. Αυτό που προκαλεί τις φαντασιώσεις αυτές και βγάζει την παρέα των αντρών από την ανιαρή και μονότονη καθημερινότητα τους είναι η εμφάνιση μιας νεαρής γυναίκας. Η Μέτσε επηρεάζει τους πάντες μέσα στο μπαρ (ακόμα και την Τσούνγκα) και καταλήγουν ο καθένας χωριστά να παλεύει με τους δαίμονες και τους αγγέλους του. Κι όπως συμβαίνει συχνά σε τέτοιου είδους κλειστές κοινότητες, εκείνο που για τους άντρες αποτελεί όνειρο είναι για τις γυναίκες εφιάλτης.
Αυτό που βρήκαμε εξαιρετικά ενδιαφέρον στο έργο του Λιόσα ήταν η συνειδητή του απόπειρα να ανακαλύψει «τον κατάλληλο τρόπο να φανερώσει τη συνθετική ικανότητα του ανθρώπου να βιώνει ταυτόχρονα την αντικειμενική και υποκειμενική πραγματικότητα ή μάλλον να αποκαλύψει αυτή καθαυτή την εμπειρία της διαδικασίας της σύνθεσης αυτής». Καθώς το έργο ταλαντεύεται ανάμεσα στον κόσμο του υπαρκτού και του φανταστικού, αποτέλεσε τόσο για μένα όσο και για την Ομάδα Νάμα μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόκληση. Με δεδομένο ότι η ομάδα μας με την τεχνική υποκριτικής που χρησιμοποιεί βρίσκεται σε μια συνεχή προσπάθεια να εντοπίσει και να αναλύσει όλες τις μορφές της ανθρώπινης δράσης και εμπειρίας, εκπλαγήκαμε θετικά όταν συνειδητοποιήσαμε ότι ο κόσμος της φαντασίας δεν αποτελεί παρά μια ακόμα μορφή πραγματικότητας, πράγμα απόλυτα συμβατό με τους στόχους μας και προσβάσιμο μέσω της συγκεκριμένης τεχνικής, δίχως να χρειάζεται να προσφύγουμε σε μια πιο στυλιζαρισμένη ή φορμαλιστική προσέγγιση. Ούτως ή άλλως ένα όνειρο μπορεί να είναι τόσο έντονο και αληθινό όσο η πραγματικότητα μέσα από την οποία το ανακαλείς.
Η δεύτερη πρόκληση βέβαια είναι το αν εμείς ως θεατρική ομάδα θα καταφέρουμε με το έργο του Λιόσα να προσφέρουμε στο κοινό την εμπειρία αυτών των ως παλίρροια/άμπωτη εναλλασσόμενων πραγματικοτήτων. Δύο ρευστές πραγματικότητες πλημμυρισμένες από τους πόθους και τους φόβους που κυριεύουν τους ανθρώπους είτε μιας απομονωμένης πόλης του Περού του 1945 είτε μιας μεγαλούπολης του 21ου αιώνα.
σύντομο βιογραφικό του συγγραφέα
Ο Χόρχε Μάριο Πέδρο Βάργκας Λιόσα, γεννημένος το 1936 στο Περού είναι ένας από τους σημαντικότερους μυθιστοριογράφους και δοκιμιογράφους της Λατινικής Αμερικής.
Ο Βάργκας Λιόσα πρωτοέγινε γνωστός στη δεκαετία του 1960 με μυθιστορήματα όπως τα La ciudad y los perros (Η πόλη και τα σκυλιά) (1963), La casa verde (Το πράσινο σπίτι) (1965), και το μνημειώδες Conversación en La Catedral (Πότε πήραμε την κάτω βόλτα;) (1969). Το La Chunga, γραμμένο το 1985, είναι το τέταρτο από τα οχτώ θεατρικά έργα του περουβιανού συγγραφέα. Ο Λιόσα είναι, μετά το νομπελίστα Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές, ο πιο πολυδιαβασμένος εν ζωή λατινοαμερικανός συγγραφέας στον κόσμο.
συντελεστές

Ελένη Σκότη

Γιώργος Χατζηνικολάου
Διεύθυνση παραγωγής, Σκηνικά- Κουστούμια
Μαρία Χατζηεμμανουήλ
Μετάφραση
Νίκος Βλασόπουλος
Φωτισμοί
Ισίδωρος Πάτερος
Μουσική
Δάφνη Λαρούνη
Βοηθός Σκηνοθέτιδας
διανομή

Καρυοφιλλιά Καραμπέτη
Τσούνγκα

Ηλιάνα Μαυρομάτη
Μέτσε

Δημήτρης Λάλος
Χοσεφίνο

Ισίδωρος Πάτερος
Μουσικός
Στάθης Σταμουλακάτος
Λιτούμα
Δημήτρης Καπετανάκος
Χοσέ

Γιάννης Λεάκος
Πίθηκος
Ελένη Σκότη
Θεάτρου ως καθηγήτρια Υποκριτικής. Σήμερα διδάσκει στο Studio Νάμα, στο θέατρο Επί Κολωνώ. To 1996 ίδρυσε με τον Γιώργο Χατζηνικολάου την Ομάδα Νάμα την οποία στέγασαν το 2000 στο θέατρο Επί Κολωνώ. Έχει σκηνοθετήσει έργα των Μαρζ Γκάλγκχερ, Άρα Γουάτσον, Λεν Τζέκινς, Τζόυς Κάρολ Όουτς, Λέοναρντ Μέλφι, Ντέηβιντ Μάμετ, Ερίκ Μπογκοσιάν, Λουντμίλα Ραζουμόβσκαγια, Σαμ Σέπαρντ, Ντάνιελ Μακ Άιβορ, Λέοναρντ Μέλφι, Γρηγορίου Ξενόπουλου, Τζων Πάτρικ Σένλεϋ, Γκιγιέρμο Έρας, Μάριο Βάργκας Λιόσα, Ματίας Άντερσον, Έιβερι Κόρμαν, Σέρχιο Μπλάνκο, Τέρενς Ράτινγκαν, Χάρολντ Πίντερ, Ντων Κινγκ, Τένεσι Ουίλιαμς, Αυγούστου Στρίντμπεργκ, Γιάννη Τσίρου, Λέοντος Τολστόι, Μάρτιν ΜακΝτόνα, Μορίς Πάνιτς, Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη, Νταβίντ Ντεσόλα. Για τις σκηνοθεσίες της έχει λάβει διακρίσεις και βραβεία όπως το 1ο Βραβείο Σκηνοθεσίας του περιοδικού Αθηνόραμα για την παράσταση Αγαπητή Ελένα της Λουντμίλα Ραζουμόβσκαγια. Για τις σκηνοθεσίες της έχει λάβει διακρίσεις και βραβεία όπως το 1ο Βραβείο Σκηνοθεσίας του περιοδικού Αθηνόραμα για την παράσταση Αγαπητή Ελένα της Λουντμίλα Ραζουμόβσκαγια, 3ο Βραβείο σκηνοθεσίας από το Αθηνόραμα και 1ο Βραβείο από το All4fun για τον Άγριο σπόρο του Γιάννη Τσίρου, 1ο Βραβείο Σκηνοθεσίας για την παράσταση Η βασίλισσα της ομορφιάς του Μ.Μακντόνα.
Γιώργος Χατζηνικολάου
Μαρία Χατζηεμμανουήλ
H Μαρία Χατζηεμμανουήλ σπούδασε Ιστορία, Αρχαιολογία και Θεατρολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Δίδαξε επί εικοσαετία στη Δημόσια Μέση Εκπαίδευση. Ίδρυσε και διηύθυνε επί τριετίας το θεατρικό εργαστήρι Πλατεία στη Νέα Σμύρνη (2004-2006). Διδάσκει θεατρική μετάφραση από τα ισπανικά στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Μετάφρασης Λογοτεχνίας (ΕΚΕΜΕΛ). Ασχολείται με την έρευνα και τη μετάφραση του ισπανικού και καταλανικού θεάτρου (σύγχρονου και κλασικού) και έχει μεταφράσει περισσότερα από τριάντα έργα, πολλά από τα οποία έχουν εκδοθεί (Εκδόσεις Λαγουδέρα, ΚΟΑΝ, Synergie), ενώ άρθρα της για το ισπανικό θέατρο έχουν δημοσιευθεί σε λογοτεχνικά περιοδικά. Συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης στο περιοδικό Anuario Lope de Vega. Μεταφράσεις της έχουν ανέβει σε θέατρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Ενδεικτικά: Πειραματική Σκηνή Εθνικού Θεάτρου, Το βλέμμα του μελαμψού άνδρα του Ιγνάθιο δελ Μοράλ, σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού (2006), Θέατρο Πολιτεία, Νυκτόβια ζώα του Χουάν Μαγιόργκα, σκηνοθεσία Κωστή Καπελώνη (2008), θέατρο Επί Κολωνώ, Rottweiler του Γκιγιέρμο Έρας, σκηνοθεσία Ελένης Σκότη (2008-2010), Θέατρο 3ος Όροφος, Ομάδα Ούγκα Κλάρα, Αριζόνα του Χ. Κ. Ρούμπιο σε σκηνοθεσία Δ. Σακατζή κ.ά.). Συνδιοργανώτρια στο Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας (στο τμήμα του ισπανόφωνου θεάτρου) που διοργάνωσε το Ελληνικό Τμήμα του ΙΤΙ τον Απρίλιο του 2008 και του 2009 στον πολυχώρο BIOS. Στις Εκδόσεις Λαγουδέρα είναι υπεύθυνη της θεατρικής σειράς marina, στην οποία εκδίδονται θεατρικά έργα του ισπανικού και ισπανόφωνου θεάτρου που μεταφράζονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Είναι μέλος του Δ.Σ. του Ελληνικού Τμήματος του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου (2008-2010).
Νίκος Βλασόπουλος
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1971. Σπούδασε Διεύθυνση Φωτογραφίας στην Κινηματογραφική Σχολή της Ε. Χατζίκου. Από το 1992 δουλεύει στην τηλεόραση και το σινεμά, ενώ για αρκετά χρόνια εργάστηκε σαν βοηθός οπερατέρ σε τηλεοπτικές, κινηματογραφικές και διαφημιστικές παραγωγές. Από το 1998 συνεργάζεται στο ανέβασμα θεατρικών παραστάσεων ως φωτιστής και παράλληλα ως βοηθός φωτισμών του Λευτέρη Παπαδόπουλου. Μεταξύ άλλων έχει φωτίσει τις παραστάσεις: Η παρεξήγηση, Θέατρο Νέου Κόσμου σε σκηνοθεσία Γ. Πετσόπουλου, Η νύχτα των δολοφόνων, Θέατρο Αργώ σε σκηνοθεσία Γ. Πετσόπουλου, Ο Ροβινσώνας και ο Κρούσσος, Θέατρο Πόρτα σε σκηνοθεσία Λίλο Μπάουρ, Ο Δον Ζουάν στο Σόχο, Θέατρο Χώρα σε σκηνοθεσία Κ. Μαρκουλάκη, Οδός Μετσανκαϊα Νο 3, Fringe Festival Δουβλίνο, σε σκηνοθεσία Ασπασία Κράλλη, Apolost, Θέατρο Χώρα σε χορογραφία Π. Απέργη, Κρεβάτι ανάμεσα στις φακές, Θέατρο Χώρα σε σκηνοθεσία Σταύρου Στάγκου, Ο έβδομος Σταθμός, Θέατρο Τρένο Στο Ρουφ σε σκηνοθεσία Τατιάνα Λύγαρη, Οι ράγες πίσω μου, Θέατρο Τρένο Στο Ρουφ, Chatroom, Θέατρο Χώρα σε σκηνοθεσία Σοφία Βγενοπούλου, Χοντροί άντρες με φούστες, Θέατρο Χώρα σε σκηνοθεσία Χρήστου Καρχαδάκη, Το τερατώδες αριστούργημα, σε σκηνοθεσία Δ. Μαυρίκιου – Φεστιβάλ Αθηνών 2009, Μικρή Επίδαυρος, σχεδιασμός φωτισμων Λ.Παυλόπουλος-Ν. Βλασόπουλος, D’ora, Skopje Biennial 2009 σε χορογραφία Π.Απέργη, Ερωτική Αναρχία, Θέατρο Αλέκος Αλεξανδράκης σε σκηνοθεσία Πέμη Ζούνη, Άγαμοι Θύται, Μουσική Σκηνή Ζυγός σε σκηνοθεσία Ιεροκλή Μιχαηλίδη, Grimm & Grimm, Θέατρο Πόρτα σε σκηνοθεσία Λίλο Μπάουρ, Το κουρδιστό πορτοκάλι, σε σκηνοθεσία Γ. Γεωργαντοπούλου-Ν. Μαραγκόπουλου.
Ισίδωρος Πάτερος
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1991. Σπουδάζει στο τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής στο Ρέθυμνο. Είναι επί πτυχίω μαθητής του ωδείου Ατενέουμ στην κλασική κιθάρα. Παίζει επίσης τσέλο, ακουστική και ηλεκτρική κιθάρα, λαούτο και μαντολίνο. Έχει συμμετάσχει σε σχολικές θεατρικές παραστάσεις όπως Ο Επιθεωρητής, Η Αυλή των Θαυμάτων, Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας, στις οποίες είχε και την μουσική επιμέλεια. Πριν δυο χρόνια εμφανίστηκε στην τηλεοπτική σειρά Ίχνη. Το 2009 εμφανίστηκε στα πλαίσια του φεστιβάλ Αθηνών στην παράσταση Inferno του Romeo Castellucci. Επίσης συμμετείχε στην ταινία μικρού μήκους Love is in the air στο φεστιβάλ 48 ωρών με την ομάδα «Το κουτί». Έχει δημιουργήσει το δικό του συγκρότημα, τους Emerald, που έχουν εμφανιστεί μέχρι τώρα σε μπαρ, φεστιβάλ και τηλεοπτικές εκπομπές.
Δάφνη Λαρούνη
Γεννήθηκε στο Παρίσι. Σπούδασε αρχιτεκτονική στην Ecole speciale D’artchitecture de Paris και έκανε μεταπτυχιακά στο Λονδίνο στην Architectural Association. Από το 1990 ζει και εργάζεται ως αρχιτέκτονας στην Αθήνα. Παρακολουθεί μαθήματα υποκριτικής με την Ελένη Σκότη από το 1995. Το 2000 γίνεται μέλος της ιδρυτικής ομάδας του θεάτρου Επί Κολωνώ οπού δραστηριοποιείται μέχρι σήμερα σε πολλούς τομείς: δημόσιες σχέσεις, οργάνωση γραφείου & τύπου κ.λπ. Είναι μέλος της θεατρικής Ομάδας Νάμα. Το 2001 παίζει στην παράσταση Στα Σκοτεινά του Γιώργου Ηλιόπουλου σε σκηνοθεσία Ελένης Σκότη, ενώ κάνει και την πρώτη της δουλειά ως ενδυματολόγος για την παράσταση Bug. Από το 2007 έως σήμερα είναι βοηθός σκηνοθέτη της Ελένης Σκότη. Με την ιδιότητα αυτή έχει συμμετάσχει στις εξής παραστάσεις: Ραχήλ στο Εθνικό Θέατρο, Ωκεανός πολύ μπλε και Rottweiler στο θέατρο Επί Κολωνώ.
Καρυοφιλλιά Καραμπέτη
Είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος. Συνεργάστηκε με την Πειραματική Σκηνή της Τέχνης, το Θεατρικό Εργαστήρι Θεσσαλονίκης, το Αεικίνητο, το Εθνικό Θέατρο, το Ανοιχτό Θέατρο, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καλαμάτας, το Θέατρο του Νότου, τον Γιώργο Κυπραίο, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας, το Φεστιβάλ Αθηνών, με τους σκηνοθέτες Κωνσταντίνο Αρβανιτάκη, Μίνω Βολανάκη, Αντρέα Βουτσινά, Γιάννη Κακλέα, Αντώνη Καλογρίδη, Νικαίτη Κοντούρη, Δημήτρη Λιγνάδη, Μάγια Λυμπεροπούλου, Δημήτρη Μαυρίκιο, Γιώργο Μιχαηλίδη, Θέμη Μουμουλίδη, Γιώργο Σαχίνη, Γιώργο Σεβαστίκογλου, Σταμάτη Φασουλή, Γιάννη Χουβαρδά, Άντριου Βισνιέφσκι, Γιούρι Λιουμπίμοφ, Ζυλ Ντασέν, Πέτερ Στάιν κ.ά., σε έργα Σαίξπηρ, Τζον Φορντ, Τζον Ουέμπστερ, Μπομαρσέ, Στρίντμπεργκ, Τσέχοφ, Αντρέγιεφ, Βέντεκιντ, Μπρεχτ, Πέτερ Βάις, Μπέργκμαν, Πίντερ, Γιουρσενάρ, Λούλας Αναγνωστάκη, Γιάννη Ρίτσου, Κάρυλ Τσέρτσιλ, Χάουαρντ Μπάρκερ, Στήβεν Μπέρκοφ, Γιουστίνε ντελ Κόρτε κ.ά.
Έχει παίξει στις τραγωδίες του Σοφοκλή: Αντιγόνη, Ηλέκτρα, Οιδίπους Τύραννος και Οιδίπους επί Κολωνώ, και του Ευριπίδη: Μήδεια, Ηλέκτρα, Ελένη, Ιφιγένεια εν Αυλίδι, Ορέστης, Βάκχες και Ιππόλυτος. Από τον Νοέμβριο του 1997 μέχρι τον Ιούλιο του 1999 συμμετείχε στη μεγάλη περιοδεία του Εθνικού Θεάτρου, με την Ηλέκτρα του Σοφοκλή και τη Μήδεια, ανά τον κόσμο: Τουρκία, Γαλλία, Αυστραλία, Ισραήλ, Πορτογαλία, Η.Π.Α., Καναδά, Δανία, Βουλγαρία, Κίνα, Ιαπωνία. Το φθινόπωρο του 2007, ως Κλυταιμνήστρα στην Ηλέκτρα του Σοφοκλή, σε σκηνοθεσία Πέτερ Στάιν, έπαιξε στη Σεούλ και τη Νέα Υόρκη.
Στον κινηματογράφο έχει παίξει στις ταινίες: Ο έρωτας του Οδυσσέα και 120 ντεσιμπέλ του Βασίλη Βαφέα, Ο μελισσοκόμος του Θόδωρου Αγγελόπουλου, Το πέρασμα της Βασιλικής Ηλιοπούλου, Ελεύθερη κατάδυση του Γιώργου Πανουσόπουλου, Ο εργένης του Νίκου Παναγιωτόπουλου, Black out του Μενέλαου Καραμαγγιώλη και Κωνσταντινούπολη αγάπη μου της Σετσκίν Γιασάρ.
Επίσης έχει παίξει στις τηλεοπτικές σειρές: Kίτρινος Φάκελος, Βαμμένα κόκκινα μαλλιά, Ανατομία ενός εγκλήματος, Το τελευταίο αντίο, Η αγάπη άργησε μια μέρα, Ο μεγάλος θυμός, Κόκκινος κύκλος, Ασθενείς και οδοιπόροι, Μωβ-ροζ, Δέκατη Εντολή, Η τελευταία παράσταση.
Δημήτρης Λάλος
Είναι ιδρυτικό μέλος του θεάτρου Επί Κολωνώ. Τα τελευταία δέκα χρονιά σπουδάζει και διδάσκει υποκριτική στο studio Νάμα με την Ελένη Σκότη, το Γιώργο Παλούμπη και τη Βικτώρια Χαραλαμπίδου.
Στο θέατρο σε σκηνοθεσία Γιώργου Παλούμπη έχει παίξει στις παραστάσεις: Penalty, Penetretor, Bug. Σε σκηνοθεσία Στέλιου Παυλίδη στο Βόιτσεκ του Γκ.Μπούχνερ. Σε σκηνοθεσία Ελένης Σκότη στο: Αγαπητή Ελένα, Στα σκοτεινά, Ποτέ μην κολυμπάς Μόνος, Ροτβάιλερ (υποψήφιος για τα βραβεία υποκριτικής Δημήτρης Χορν και Κοινού Αθηνοράματος 2010).
Στην τηλεόραση έχει συνεργαστεί κυρίως με την Ρέϊνα Εσκενάζυ και τον Κώστα Κουτσομύτη. Στον κινηματογράφο, σε ταινίες μικρού μήκους, με τον Νίκο Λαμπότ στο Σκύλο και με τον Ζαφείρη Χαϊτίδη στο Δυτικά της Εδέμ όπου απέσπασε το βραβείο καλύτερης ανδρικής ερμηνείας στο Φεστιβάλ Πάτρας το 2009. Έχει σκηνοθετήσει την πρώτη του ταινία μικρού μήκους με τίτλο Without.
Στάθης Σταμουλακάτος
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Κώστα Καζάκου το 2002. Από το 2002 παρακολουθεί το εργαστήριο υποκριτικής Studio Nama του Επί Κολωνώ με καθηγητή το Γιώργο Παλούμπη. Συμμετείχε στις παραστάσεις Η Κατάρα των Πεινασμένων του Σαμ Σέπαρντ σε σκηνοθεσία Ελένης Σκότη και Γιώργου Παλούμπη, The Dumb Waiter του Χαρολντ Πίντερ σε σκηνοθεσία Γιώργου Παλούμπη, Penalty σε συγγραφή και σκηνοθεσία Γιώργου Παλούμπη, Bug του Τρέισι Λετς σε σκηνοθεσία Γιώργου Παλούμπη, καθώς και στο Penetrator του Άντονι Νίλσον σε σκηνοθεσία πάλι του Γιώργου Παλούμπη. Το 2009 πρωταγωνίστησε στην ταινία του Γιάννη Οικονομίδη Ο Μαχαιροβγάλτης.
Δημήτρης Καπετανάκος
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1973. Σπούδασε υποκριτική στη Δραματική Σχολή Φωτιάδη και σκηνογραφία στη Βακαλό. Έχει συνεργαστεί με το Θέατρο Θέαμα, το Θέατρο Τσέπης, την Ομάδα των Ορίων, την Ομάδα Πριγκιπικά Φιλιά, το Θέατρο Κνωσός, το Θέατρο του Παπουτσιού πάνω στο Δέντρο, Τις Μαγικές Σβούρες και το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρόδου. Από το 2000 είναι μόνιμο μέλος στο θέατρο δρόμου ΕΛΙΞ με συμμετοχές σε διεθνή φεστιβάλ. Με την Ομάδα Νάμα συνεργάστηκε για πρώτη φορά στην παράσταση Ροτβάιλερ του Γκιγιέμρο Έρας σε σκηνοθεσία Ελένης Σκότη. Στον κινηματογράφο συμμετείχε στις ταινίες Πέρα από τις Φράουλες του Ανέστη Χαραλαμπίδη, Κλέφτες του Μάκη Παπαδημητράτου, Κάθαρση του Φωκίωνα Μπόγρη, Η κληρονόμος του Παναγιώτη Φαφούτη. Στην τηλεόραση εμφανίστηκε στις σειρές Είμαστε στον Αέρα του Νίκου Κουτελιδάκη, Τράπεζα του Αντώνη Τέμπου, Οι Στάβλοι της Αριέτας Ζαΐμη του Αλεξάνδρου Ρήγα, Δις Μαδιάμ του Γ. Στραγηγού, Λούφα και Παραλλαγή του Νίκου Περράκη και Ο Γητευτής του Γ. Γκικαπέπα.
Γιάννης Λεάκος
Γεννήθηκε στην Αθηνά. Από το 2000 μέχρι σήμερα παρακολουθεί το εργαστήρι υποκριτικής Studio Nama.Στο θέατρο, σε σκηνοθεσία Ανέστη Αζά, έχει παίξει στον Αγαπητικό της Βοσκοπούλας (Φεστιβάλ Αθηνών). Σε σκηνοθεσία Γιώργου Παλούμπη, στο Penalty και στο Νο 44. Σε σκηνοθεσία Ελένης Σκότη στις παραστάσεις, Ραχήλ (Εθνικό Θέατρο), Ωκεανός πολύ μπλε και 5 επί 8. Στο κινηματογράφο, σε σκηνοθεσία Παναγιώτη Αυλωνίτη, έχει παίξει στη μικρού μήκους ταινία Διάλειμμα.
Ηλιάνα Μαυρομάτη
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1986. Είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Β. Διαμαντόπουλου Ίασμος. Φοιτά στο τμήμα Θεατρικών σπουδών του Παν/μίου Πατρών. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια υποκριτικής με τους Ε. Σκότη, Μ. Μαρμαρινό, Σ. Χατζάκη, Ρ. Πατεράκη κ.ά. Στο θέατρο συμμετείχε στην παράσταση 52 σε σκηνοθεσία Σ. Παυλίδη, και στην τηλεόραση στις σειρές Λίτσα.com της Ο. Μαλέα και Αληθινοί έρωτες του Ι. Κουτσιαμπασάκου.