Το φεστιβάλ
νέων θεατρικών ομάδων για
όγδοο
καλοκαίρι
στο Επί Κολωνώ
στη κεντρική σκηνή 31 διαφορετικές παραστάσεις
εκ των οποίων δύο
από τη Θεσσαλονίκη (βλ αριθ. 20 και 31)
από Δευτέρα 28 Μαΐου έως 28 Ιουνίου 2016
Σε κάθε βραδιά
παρουσιάζονται οι παραστάσεις δύο διαφορετικών ομάδων:
στις 8:45 μμ και στις 10:00 μμ.
Η κάθε ομάδα θα πραγματοποιήσει δυο παραστάσεις
σε δύο
συνεχόμενες βραδιές.
τιμές
εισιτηρίων: 5,οο€ ανά παράσταση
6,οο€ για 2 παραστάσεις το ίδιο βράδυ
30,οο€ για max αριθμό παραστάσεων
31
25,οο€ για max αριθμό
παραστάσεων 20
20,οο€ για max αριθμό
παραστάσεων 10
Ωράριο ταμείου: 7:30μμ - 10:30μμ [Δευτέρα-Κυριακή]
Επικοινωνία με το θέατρο: 2:30μμ - 10:30μμ [Δευτέρα-Κυριακή]
Σκηνή Black Box
Στα πλαίσια του φετινού φεστιβάλ OFF-OFF
ATHENS
θα ανέβει από τους μαθητές του εργαστηρίου υποκριτικής με την
Πέπη Μοσχοβάκου και η παράσταση με τίτλο «Δέκα λεπτά
διάσημοι»
Εν
Ατενταντ Γκοντό ή τι θα εκανα
χωρις αυτο το κυμα χωρις αυτον τον ουρανο που υψωνεται πανω απο
τη σκονη σ’ εναν κοσμο χωρις φωνη…
Β.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Ντεγκά Υπέρ
Αδυνάτου
Σάββατο
28 &
Κυριακή
29 Μαΐου
(20:45 & 22:00 αντίστοιχα)
1
Συντελεστές:
Εταιρεία θεάτρου
1+1=1
Σκηνοθεσία/Δραματουργία: Θοδωρής Τσαπακίδης
Μετάφραση κειμένου Λυσία: Δήμος Σπαθάρας
Σκηνικά/Κοστούμια:
Βασίλης Μπαρμπαρίγος
Φωτισμοί: Τάσος Παλαιορούτας
Video
trailer:
Μιχάλης Ασθενίδης
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Ρήγα
Επικοινωνία: Άρης Ασπρούλης
Φωτογραφίες: Δημήτρης Γερακίτης
Οπτική επικοινωνία:
Dennis
Spearman
Socialmedia:
Χριστίνα Κούλη
Ερμηνεύει:
Δέσποινα Σαραφείδου
Μια συνάντηση
του Λυσία με τον Ντεγκά. Ένας ανάπηρος, μπροστά στη Βουλή,
κατηγορούμενος, αγωνίζεται για την αξιοπρέπεια που δικαιούται.
Μια μικρή χορεύτρια, εκτίθεται σαν «τέρας» μέσα στο κλουβί,
ερήμην της. Αναγκασμένοι να υπερασπιστούν μόνοι τον εαυτό τους
(αυτή βουβά, αυτός με δάνεια ευφράδεια), διεκδικούν μια θέση
κάτω από τον ήλιο.
Δευτέρα
30
& Τρίτη 31 Μαΐου
(20:45
& 22:00 αντίστοιχα)
3
Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: Θοδωρής Σκυφτούλης
Διασκευή: Θοδωρής Σκυφτούλης, Νίκος Χαϊδούλης
Φώτα: Βαγγέλης Νάνος
Βίντεο: Κώστας Κολημένος
Ερμηνεύει:
Νίκος Χαϊδούλης
Το έργο βασίζεται στο ομότιτλο μονόπρακτο
του Άντον Τσέχοφ, με προσθήκη σύγχρονων κειμένων. Με αφορμή μια
ομιλία για τις «βλαβερές συνέπειες του καπνού», ο ομιλητής
εγείρει ερωτηματικά για το κατά πόσον είναι καλύτερη μια ζωή
συμβατική αλλά σίγουρη, βαρετή αλλά ακίνδυνη, από μια ζωή που
επιλέγεις να ζήσεις τα θέλω σου αναλαμβάνοντας το ρίσκο.
Η Μόνα αγαπάει τον Τόνυ και ζητά από την
καλύτερή της φίλη να τον γνωρίσει. Όταν η Λίνα συναντά τον Τόνυ,
ο πόθος ως απόλυτο κακό φωλιάζει μέσα της δηλητηριάζοντας την
αθωότητα του παραδείσιου έρωτα. Καταραμένος, αδηφάγος,
απροσμέτρητος, ο πόθος σπαράζει τα τρία πρόσωπα του έργου που
παραπαίουν μέσα στο αδιέξοδο του πάθους τους.
Δύο αστροναύτες είναι η τελευταία ελπίδα
του ανθρώπινου γένους για επιβίωση, καθώς ένας μετεωρίτης
απειλεί με καταστροφή τη Γη. Θα μπορέσει η ανθρωπότητα να
βασιστεί στους ''σωτήρες'' της, όταν οι ίδιοι, ακόμα και στην
ύστατη στιγμή, δεν έχουν καταφέρει να αποβάλουν το κύριο
χαρακτηριστικό του ανθρώπινου είδους... την αυτοκαταστροφή;
Κεντρικό πρόσωπο η Ουρανία, η μάνα, μια
μεσήλικη γυναίκα που περιφέρεται σε μια συνοικιακή πλατεία των
Αθηνών αναζητώντας την κόρη της. Ανάμεσα σε χρησιμοποιημένες
σύριγγες και παγιδευμένη σε τρυφερές και άγριες μνήμες,
αντιμάχεται την πραγματικότητα και αναμετράται με τον πόνο της
απώλειας.
Η εργογραφία της 38χρονης Άννελης
Ξηρογιάννη περιλαμβάνει 16 θεατρικά έργα, εκ των οποίων τα 8
είναι βραβευμένα από το Υπουργείο Πολιτισμού (Πρωτοεμφανιζόμενου
θεατρικού συγγραφέα), την UNESCO (A Βραβείο), τον Φιλολογικό
Σύλλογο Παρνασσό (Α Βραβείο) και την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών
(5 Βραβεία).
Η θεατρική ομάδα “Alitexnes”
παρουσιάζει το μουσικό θεατρικό έργο “Όνειρα” του
Νεκτάριου Μπουτεράκου σε σκηνοθεσία του ιδίου.
Μονόλογοι και μικρά μονόπρακτα μπλέκονται
μεταξύ τους με παλιά γνωστά τραγούδια θίγοντας μεγάλα και σοβαρά
κοινωνικά προβλήματα της καθημερινότητάς μας.
Οι Γλυκές
Ρέγγες είναι μια ομάδα ανθρώπων, που με πολύ χιούμορ και τρομερή
ενέργεια, έχουν καταφέρει να κάνουν τον αυτοσχεδιασμό, τρόπο
ζωής στην καθημερινότητά τους. Η ομάδα συμμετέχει στο Off Off
Athens Festival, το οποίο διοργανώνεται για 8η χρονιά από το
θέατρο ‘’Επί Κολωνώ’’ και αυτοσχεδιάζει, παρουσιάζοντας κωμικές
ιστορίες μέσω θεατρικών παιχνιδιών, αλλά και αυτόνομες σκηνές
γεμάτες χιούμορ και φαντασία
Αθήνα, 2016. Ο Γιώργος, αξιαγάπητο
στέλεχος σε διαφημιστική εταιρεία, αποχαιρετά τον μάταιο τούτο
κόσμο. Οι συνάδελφοι και η προϊσταμένη του θρηνούν για την
απώλεια, όταν ξαφνικά συνειδητοποιούν ότι ο Γιώργος "πήρε μαζί
του" τα αρχεία ενός πολύ σημαντικού account*.
Το ετήσιο bonus*, που τόσο έχουν ανάγκη όλοι τους, διακυβεύεται.
Εκείνοι, όμως, είναι αποφασισμένοι να μην παραιτηθούν. Θα βρουν
τη λύση με κάθε τρόπο. Πόσο χαμηλά (ή ψηλά;) μπορούν να φτάσουν,
άραγε; Μια μαύρη κωμωδία για το σουρεαλισμό της εργασιακής
πραγματικότητας.
Τι γίνονται οι
επιθυμίες, τα όνειρα, τα πάθη, ο έρωτας όταν καταλαγιάσει η
έξαψη της νιότης; Στον απόηχο της ζωής τους , τρία πρόσωπα
εξομολογούνται εκ βαθέων...
"Παράλληλοι Μονόλογοι Επί Συγκεκριμένου
Θέματος" από την ομάδα "Rafinistas" - Θεατρική Δοκιμασία.
Αποσπάσματα από την συλλογή διηγημάτων της
Ι. Καρυστιάννη "Η Κυρία Κατάκη"
Ύμνος στο Ελληνικό τοπίο, τα Ελληνικά
νησιά, τ' άσπρα σπίτια, τη θάλασσα. Η Ελλάδα που κουρελιάζεται
απ' τους μεγάλους και υποτάσσεται στους ψεύτες και κλέφτες.
Η συνύπαρξη ενός ζευγαριού μέσα στα
πράγματα της φύσης, τον ήλιο, τη θάλασσα, τα βότσαλα, είναι η
μοναδική διέξοδος για επιβίωση, μέσα σε μια απομονωμένη
συμβατική κοινωνία του 20ου αιώνα.
Δύο εικόνες. Η προσωποποίηση της Ελλάδος
με κοπέλα να προστατέψει τον Ελληνικό πολιτισμό μας εξαίροντας
τους πολιτιστικούς θησαυρούς στους άλλους λαούς και ο ναυτικός
που αναπολώντας τα ταξίδια του διηγείται τις ιστορίες του υγρού
στοιχείου και τα λιμάνια που πέρασε στην οικογένεια του
νομίζοντας ότι το σπίτι είναι καράβι.
Performance, βασισμένη στη αληθινή
ιστορία του διηγήματος, «Απέναντι Όχθη» του Φίλιππου Φραγκούλη
και σε ανθρώπινες μαρτυρίες επιβίωσης, για τα γεγονότα που
σημάδεψαν βαθιά τη συλλογική ψυχή μας την Άνοιξη του 2007, στο
Λούσιο ποταμό.
Ένα ζευγάρι σχεδιάζει μια εκδρομή
αγνοώντας τους οιωνούς που τους περικυκλώνουν απειλητικά. Η φύση
όμως δείχνει τον πιο κακό της εαυτό παρασέρνοντας τον
μικροσκοπικό άνθρωπο που παλεύει για μια ανάσα ζωής.
Η
Ομάδα Rapel, προσπαθεί, ακροβατώντας με απόλυτο σεβασμό πάνω στο
«σχοινί» ενός αληθινού ισχυρού γεγονότος, να συνδέσει τα νήματα
που έρχονται από τις Αρχαίες Τραγωδίες, με το πρόσωπο μιας
ιστορίας που μέσα από τη σύγχρονη τραγικότητά της, μας καλεί να
μην την ξεχάσουμε. Μιας ιστορίας που γεμάτη από τα αμείλικτα
δικά της γιατί και πώς, ορίζει το νόημα της ανθρώπινης θέλησης,
την απώλεια, τον αγώνα, τη ζωή αλλά και το θάνατο, το σεβασμό.
Να δώσει όμως και ελπίδα. Να τιμήσει τον άνθρωπο και αυτούς που
πάντα θα «φεύγουν».
Μια προσπάθεια επαφής και με τις 5 βασικές μας αισθήσεις, ίσως
γιατί σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, πρέπει να βρούμε την 6η. Τη
απόλυτα δική μας, τη μοναδική μας αγάπη, το ένστικτό για την
αληθινή ζωή και τις αξίες μας.
Τρεις
χαρακτήρες εκπροσωπούν ή χτίζουν μια ολόκληρη κοινωνία πάνω σε
μια γέφυρα. Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ από τη μια όχθη στην άλλη δύσκολη, αφού η
γέφυρα που τις ενώνει είναι σπασμένη. Το πρόβλημα τους κοινό,
όμως όχι το κίνητρο και ο στόχος και η απάντηση. Η απάντηση σε
τρία ερωτήματα.
Τι περιμένουμε από το θεό; Τι περιμένουμε
από τον διπλανό μας;
Τι περιμένουμε από τον εαυτό μας" ή και με
ανάποδη σειρά.
Ποιος ξεκίνησε
την απιστία στον έρωτα, ο άντρας ή η γυναίκα; Ένα πείραμα με
ζωντανά ανθρώπινα πλάσματα θα γίνει για χάρη της Αυλής. Τέσσερα
μωρά παιδιά, δύο αγόρια και δύο κορίτσια, μεγάλωσαν και
ανατράφηκαν από δύο δούλους επί δεκαοχτώ χρόνια, στην απομόνωση,
και χωριστά το ένα από το άλλο. Ένα πείραμα άψογα προετοιμασμένο
ξεκινά... Μια ιστορία που παρακολουθεί την ανθρώπινη συμπεριφορά
από το ξεκίνημα του κόσμου και της κοινωνίας. Τα παιδιά θα
συναντηθούν τώρα μεταξύ τους για πρώτη φορά. Θα γνωρίσουν τη
φύση, τον έρωτα, θα βρεθούν αντιμέτωποι με τον εαυτό τους και με
πρωτόγνωρα συναισθήματα, θα απιστήσουν... Τι έχει όμως
περισσότερο σημασία σε όλα αυτά που θα συμβούν; Η απιστία στον
έρωτα ή το ίδιο το πείραμα;»
Πρόκειται για επτά ανθρώπους στην αίθουσα
αναμονής ενός ψυχιατρείου που περιμένουν υπομονετικά τη σειρά
τους μέχρις ότου έρθει η στιγμή που θα εξεταστούν, αλλά ο
γιατρός φαίνεται να είναι απασχολημένος με άλλον ασθενή στο
γραφείο του και αργεί να εμφανιστεί. Έτσι δίνεται μια καλή
αφορμή για μια πρώτη επικοινωνία ή καλύτερα μη επικοινωνία
μεταξύ αυτών που περιμένουν.
Το
νέο έργο του Νίκου Ορλώφ υπόσχεται ζωηρές, παράλογες και
ξεκαρδιστικές καταστάσεις βγαλμένες μέσα από τη ζωή και τη
φαντασία. Αναμείνατε στο δωμάτιο μαζί μας!
Η πορτογαλίδα
μοναχή Μαριάννα Αλκοφοράντο ερωτεύτηκε παράφορα τον γάλλο
αξιωματικό De Chamilly ο
οποίος την εγκατέλειψε απρόσμενα. Οι επιστολές που του έγραψε
από το 1667 ως το 1668, αποτελούν το πρώτο επιστολικό
μυθιστόρημα. Σε αυτές διατυπώνεται με απλές λέξεις και
ειλικρίνεια ο λαβύρινθος των σκέψεων και των συναισθημάτων μιας
τρελαμένης από τον έρωτα ψυχής.
Το κείμενο της παράστασης βασίστηκε στη
μετάφραση του Γιώργου Πράτσικα, εκδόσεις Γκοβόστη (1945)
Στο πρωτότυπο έργο "Είδομεν(η) Ξενίου γη"
μέσα από τον ποιητικό λόγο αναδεικνύεται η έννοια του ανθρώπου -
πρόσφυγα και της ανάγκης δημιουργίας μιας ανθρωποκεντρικής
πολιτικής των εθνών. Με επίκεντρο του έργου τον άνθρωπο ως
σύγχρονο ικέτη γινόμαστε θεατές ή συμμέτοχοι(;) στις συγκρούσεις
του πολιτικού πεδίου λήψης αποφάσεων που ορίζουν την ανθρώπινη
τύχη.
Δύο αστροναύτες είναι η τελευταία ελπίδα
του ανθρώπινου γένους για επιβίωση, καθώς ένας μετεωρίτης
απειλεί με καταστροφή τη Γη. Θα μπορέσει η ανθρωπότητα να
βασιστεί στους ''σωτήρες'' της, όταν οι ίδιοι, ακόμα και στην
ύστατη στιγμή, δεν έχουν καταφέρει να αποβάλουν το κύριο
χαρακτηριστικό του ανθρώπινου είδους... την αυτοκαταστροφή;
Ένας χρεοκοπημένος κτηματίας, μια παρ’
ολίγον αυτοκτονία, ένας παρά τρίχα δολοφόνος και μια παρά κάτι
καλόγρια, σίγουρα απατημένη που πλησίασε και δεν ακούμπησε το
μοναστήρι, είναι κάποια από τα πρόσωπα που μπλέκονται στον
«Ερωτευμένο Τσέχωφ».
Μια σύνθεση πάνω σε δυο μονόπρακτα του
Άντον Τσέχωφ, στην «Αρκούδα και στην «Επέτειο», μας επιτρέπει
να κάνουμε έναν σύντομο περίπατο στους έρωτες μα και σε αρκετές
στιγμές απόγνωσης της τσαρικής Ρωσίας.
Ο ρεαλισμός μπερδεμένος με το γκροτέσκο ,
όπως ακριβώς δηλαδή και στη πραγματική ζωή, μέσα από το
καλειδοσκόπιο της ομάδας ΕύΠολις στην πρώτη θεατρική της
προσπάθεια.
Στη κοινωνία του ιντερνέτ και της
υπερπληροφόρησης... Μια σελίδα, αμέτρητες ιστορίες!
Με έμπνευση μια τυχαία σελίδα από γνωστά
site, η ομάδα Bourou Bourou δημιουργεί ιστορίες και σκηνές
αυτοσχεδιάζοντας χωρίς κάποιο σενάριο και σκηνοθεσία.
Η ομάδα Bourou Bourou, είναι μια ομάδα
θεατρικού αυτοσχεδιασμού. Δημιουργεί μικρές ιστορίες επί σκηνής,
αντλώντας έμπνευση από διάφορες πηγές όπως :
Μια τυχαία λέξη από το κοινό.
Το τελευταίο γραπτό μήνυμα που έστειλε
κάποιος.
Μια τυχαία σελίδα στο internet.
Πατώντας τυχαία γράμματα στο κινητό και
διορθώνοντας με autocorrect.
Σάββατο
18
&Κυριακή 19
Ιουνίου
(20:45 & 22:00 αντίστοιχα)
22
Συντελεστές:
Θεατρική Ομάδα 12 παρά 1'
Κείμενο/Σκηνοθεσία:
Γρηγόρης Δροσίδης
Σκηνικά/Σχεδιασμός
Φωτισμών:
Μίμης Δημόπουλος
Μουσική/Sound
Desing:
Νικόλ Σουβατζή
Βοηθός σκηνοθέτη:
Δήμητρα Μπαλή
Κοστούμια: Ομάδα
12 παρά 1’
Φωτογραφίες: Μίμης
Δημόπουλος
Video:
Μίμης Δημόπουλος
Γρηγόρης Δροσίδης
Παίζουν:
Σωτήρης Μετζέλος
Μαρίνα Τσουμπρή
Ένα “διαδικτυακό ζευγάρι” κλείνει το πρώτο
του ραντεβού. Εκείνος δε θα εμφανιστεί ποτέ, εκείνη όμως θα
κάνει μια νέα ενδιαφέρουσα γνωριμία. Έξω από το σύννεφο του
διαδικτύου, δυο άνθρωποι φλερτάρουν με την πραγματικότητα, που
εκτός από νεφελώδης, μπορεί να είναι και πραγματικά σκληρή.
Στην
παράσταση ακούγονται παροιμίες, γνωμικά και λόγια ή αποσπάσματα
κειμένων των: Oscar Wilde, Eugene O' Neil, Herman Hesse, Charles
Bukowski, Κομφούκιου, Friedrich Nietzsche, Gustave Flaubert, Leo
Buscaglia και άλλων.
«Μετά την πρόταση τι; Γάμος καλοκαίρι ή
χειμώνα; Ανοιχτός ή κλειστός; Τα κουφέτα 5, 7 ή 9; Η Συναστρία
ευνοεί; Γιατί «μήνας» γιατί «μέλιτος»; Πεθερικά γκρίνιες
καταστροφές αποφεύγονται;
Και αυτός ο Κουτρούλης ποιος είναι
τελοσπάντων;»
Η
ομάδα dePaPel αντλώντας το υλικό της από λαογραφικά,
θρησκευτικά, κοσμικά κείμενα και επιφυλλίδες συνθέτει μία
παράσταση γύρω από το «μυστήριο» του γάμου φιλοδοξώντας να
απαντήσει σε ερωτήματα που άλλοτε μπορεί να απαντηθούν και
άλλοτε αφήνονται στην τύχη τους.
Η Κλυταιμνήστρα
βρίσκεται στη φυλακή. Την έχει καταγγείλει η Ηλέκτρα για το φόνο
του Αγαμέμνονα. Από το κελί, εξηγεί στην Ηλέκτρα γιατί προέβη
στο φόνο. Ο Ορέστης, απευθυνόμενος στην Εκκλησία του Δήμου,
εξηγεί γιατί σκότωσε την Κλυταιμνήστρα προσπαθώντας να βγάλει τη
«ρετσινιά» από πάνω του ότι αθωώθηκε μόνο και μόνο χάρη στην
παρέμβαση της θεάς Αθήνας.
Μια παράσταση (work in progress) βασισμένη
στο βιβλίο της Marilyn Yalom «H ιστορία του γυναικείου
στήθους». Μέσα από μια σειρά επεισοδίων ψηλαφούμε και
εξερευνούμε το σύμβολο και το ταμπού, το κρυφό και το φανερό, το
προκλητικό ή απλώς παρεξηγημένο στήθος. Αυτό μονάχα; Και η
γυναίκα που το φέρει; Ποια η δικιά της ιστορία μέσα στον χρόνο;
Η
ομάδα Arigato ανησυχεί, ερευνά, δοκιμάζει και δοκιμάζεται.
Αποφάσισε να ξεκινήσει την έρευνά της από το φύλο της. Η πρώτη
της καλλιτεχνική απόπειρα είναι εν εξελίξει και δομείται πάνω σε
βασικά στοιχεία της performance χρησιμοποιώντας τεχνικές του
devised theatre.
Πρόκειται για επτά ανθρώπους στην αίθουσα
αναμονής ενός ψυχιατρείου που περιμένουν υπομονετικά τη σειρά
τους μέχρις ότου έρθει η στιγμή που θα εξεταστούν, αλλά ο
γιατρός φαίνεται να είναι απασχολημένος με άλλον ασθενή στο
γραφείο του και αργεί να εμφανιστεί. Έτσι δίνεται μια καλή
αφορμή για μια πρώτη επικοινωνία ή καλύτερα μη επικοινωνία
μεταξύ αυτών που περιμένουν.
Το
νέο έργο του Νίκου Ορλώφ υπόσχεται ζωηρές, παράλογες και
ξεκαρδιστικές καταστάσεις βγαλμένες μέσα από τη ζωή και τη
φαντασία. Αναμείνατε στο δωμάτιο μαζί μας!
Η ομάδα σΟμΑ με
την performance μας (work in progress) "ΕΡΡΟΪΚΟ" πραγματεύεται
τον έρωτα, τον άφυλο, άυλο, αέναο και άρρηκτα συνδεδεμένο με τα
στοιχεία της φύσης. Πώς γεννάται; Πώς πορεύεται; Πώς
ταλαντεύεται; Πώς αλληλεπιδρά; Πώς ολοκληρώνει και
ολοκληρώνεται; Η πορεία του έρωτα μέσα από τη σχέση δύο σωμάτων.
Η performance αυτή βασίζεται σε μία έρευνα
των στοιχείων της φύσης, των αισθήσεων και των βαθύτερων
συναισθημάτων μας. Μέσα από τεχνικές σωματικού θεάτρου,
σύγχρονου χορού και με την ανάλυση κινησιολογικών μοτίβων
οδηγούμαστε σε ένα παραστατικό υλικό όπου κίνηση, εικόνες, λόγος
γίνονται ένα.
Αγγελίνα Μήτκα
Ζωή Ευνουχίδου
Παναγιώτα Αγγελοπούλου
Δημήτρης Πλατής
Μια καλλιτέχνης -μετανάστρια δεύτερης
γενιάς- καλείται να κάνει την προσωπογραφία του CEO μιας μεγάλης
πολυεθνικής εταιρίας, που ανοίγει ένα Μουσείο Ιστορίας με
εκθέματα πολέμου στην Αθήνα και χρησιμοποιεί την πιο σύγχρονη
τεχνολογία προσομοίωσης (Vitrual Reality). Η απόφαση όμως δεν
είναι εύκολη καθώς η εταιρία αυτή είχε μερίδιο ευθύνης στον
πόλεμο που είχε γίνει στην χώρα της. Τελικά θα παραμείνει πιστή
στις αξίες της ή θα πάρει τα εκατομμύρια που θα της δώσουν και
θα βοηθήσει άμεσα τους πολίτες τής χώρας της που υποφέρουν;
Πρόκειται για
μια απόπειρα σκηνικής ερμηνείας του όρου Αναμονή στο έργο του Σ.
Μπέκετ Περιμένοντας τον Γκοντό. Μια αγγελία-αναγγελία και η
διαδικασία της αναμονής γεννούν προσμονή, παύσεις, σιωπές και
προσδοκίες. Δένουν ανθρώπους σε ζεύγη και μη και εξαντλούν
υπάρξεις σε εναλλασσόμενους, ουροβόρους ρόλους.
Ο Godot δεν θα έρθει σήμερα. Ίσως ούτε
αύριο. Ο Godot δεν είναι όσα προσμένουν εκείνοι που τον
περιμένουν. Εκείνοι είναι τυχεροί....